Rakastan viettää aikaa kotona. Mikään ei ole niin ihanaa kuin villasukat jalassa hiihtely ja oman sängyn päällä lukeminen. Haluan kuitenkin kauneutta ympärilleni sekä nähdä ihmisiä, joten välillä täytyy matkustaa toiselle puolelle kaupunkia ihailemaan kauneutta ja sitten toiselle puolelle kaupunkia katselemaan ihmisiä. Fine by me.
Jälleen hyvä syy hommata ullakkoasunto: sieltä näkisi kaiken. Niin usein, voi niin usein olen kävellyt kaupungilla ja huudahtanut jollekin
"Voi, kato! Tommoseen mä haluaisin muuttaa! Tonne ihan ylös!"
"Ai?"
"Joo, sitten mä saisin istua siellä ikkunalaudalla ja katsella ihmisten menoa loskassa ja rännässsä. Mä nauraisin niille ilkeästi. 'Näjh-njäh-njäh'"
Sitten eräänä kertana minulle sanottiin:
"Sä oot aika ilkeä ihminen. Aina haluut vaan nauraa ihmisille."
 Mitää?! Minäkö?!

DSCN0183.JPG

Olen miettinyt kovasti sitä, että olenko hyvis vai pahis. Olen aika kiltti tyttö, koska en polta ja oikeastaan juokaan, olen illat kotona, en saa kauheasti nelosia ja en valehtele. Mutta toisaalta... Voi kun olisitte pääni sisällä, koska ajattelen ilkeitä asioita ihmisistä. Nauran ihmisille, kiroilen paljon, en tiskaa... Pohtiessani hyvis vai pahis-kysymystä ääneen minulle sanottiin: "Sä oot sellanen hiljanen pahis". Täh? "Joojoo! Sä et kerro muille mitä ajattelet vaan oot itekses ja vihaat tyyppejä". Yritin väittää vielä vastaan hokemalla pari kertaa: "Mut mä oon kiltti tyttö, enkö olekin?" Olen hiljainen pahis.

Sitten kesän Cobain-syndrooman myötä en ole kirjottanut blogia lukuunottamatta mitään järkevää. Lomalla kirjoitin yhteensä kaksi novellia ja eilen kirjoitin ylös lyhyen dialogin, koska se pyöri päässä. Tämä kuulostaa todella hullulta, mutta jos pääni sisällä pyörii lauseita tai dialogeja, on se hyvä merkki. (Hullu, hullu, hullu!!!) Tuntuu, että olisi palautumassa johonkin normaaliin. 

Muutama tunnustus:
- Tällä hetkellä sohvallani on about kaikki paitani, tunikani ja mekkoni. Tai lähinnä ne, joita käytän. Suunnittelin siivoavani vaatekaapin tässä joku päivä, mutta se sitten ei mennytkään ihan niin ja sitten olikin pyykkipäivä. TOISAALTA on helpompi etsiä vaatteita kohtalaisen siisteistä pinoista sohvalta kuin mytyistä kaapista.
- Tiskaan nykyisin ehkä kaksi kertaa viikossa. Sekin on vähän niin ja näin...
- Kun menen aamulla koneelle, niin avaan yleensä ensimmäisenä seuraavat sivut: facebook.com, vuodatus.net, yle.fi/urheilu, svenskdam.se, expressen.se sekä olivialehti.fi/tyyli/*jotain tähän vielä*
- Minulla ja Smithillä on ollut viime viikosta asti silmäpeliä päivittäin (herra saapui muiden miesteni joukkoon julisteseinälleni).

Ainiin! Tässä vielä Viivi & Wagner-pätkä, joka on mielestäni todella hellyyttävä. Tuollainen suhde kelpaisi itsellekin! IHAN TOTTA! 

1135251872423.gif

Ihanaa talvipäivän jatkoa! <3
Birdie