Olen itse huomannut, ettei kaikki postaukset näy tuossa Uutisvirta-laatikossa kalenteri- ja normaalipäivitysten lähekkyyden vuoksi. Yleensä laitan kalenterin ennen, mutta joskus saattaa mennä toisin päin. Ettei mikään hulvaton juttuni menisi ohi, niin kannattaa rullailla hiirellä aina alemmaskin ja tarkistaa, että on selvillä merkinnöistä/kalenterista.

Minä en pidä oranssista väristä. Olen maininnut sen joku toinenkin kerta (14.11.) täällä, mutta totean sen nyt uudelleen.  EN PIDÄ ORANSSISTA. Oranssi on ihan turha väri. Minulla on kyllä juuri nyt edessäni oranssi kahvikuppi, mutta se on ihan eri juttu. Oranssit t-paidat ovat ihan tyhmiä. Tänään tulin kouluun ja ensimmäisenä näin oranssia.

Kesällä söin muuten porkkanoita, niin liittyykö tuska, oranssi ja porkkanat jotenkin yhteen..? Hmm.

Nyt en sitten voi virallisesti saada sikainfluenssaa. Aika monissa kouluissa on jaeltu tänään rokoteita ja niin meilläkin. Se oli yllättävän kivutonta. Käsi tuntuu väsyneeltä ja lihakset siitä ympäriltä ovat 'tukossa', jos ymmärrätte?

Kertokaa minulle, että miksi minulla on nykyään (kahden viikon aikana ilmestynyt) 50 kappaletta Kentiä? Määrä on huumaava! Itsehän ne sinne olen laittanut. Kirjastoon juossut, levyn lainannut ja iskenyt koneeseen. Kentin levyjen kannet ovat muuten taidetta.

Sain tänään yhden live-dvd:n. En paljasta artistia, koska paljastan sen tässä joku kerta kalenterissa. Kuitenkin. Sain taas itkeä. En tiedä yhtään, että MIKSI IHMEESSÄ, mutta itkin kuitenkin. Kyseessä on vain artisti, joka on jossain tuolla ylhäällä muiden artistien yläpuolella antamassa minulle voimaa ja asennetta. (Kuulostaa tosi oudolta, tiedän. Selitän tämän joku kerta kalenterissa.)

Kättä särkee. Taidan kaivautua sänkyyn kirjani kanssa. Kirjoista kirjoitin muuten eilen tekstin, jonka julkaisen tässä joku kerta. Olen unohtanut päättää merkinnät listalla ja 'HKK Birdie'-allekirjoituksella!

Omistuslauseita esim. kirjaan by Birdie
"Artistille - kiitos voimasta"
"Katkeransuloisia lauseita Blondille vuosimallia 2009"
"Kiitos Villelle Valosta" (<---- Valovitsi!)
"Life is Beautiful"
"Kiitos tyhmille miehille, jotka ovat ikuisesti tyhmiä. Ilman teitä olisi paljon vähemmän tekstiä purettavana paperille"
"Vasikkablogin lukijoille - kirjamessuilla tavataan!"
"Ystäville - kiitos teestä ja sympatiasta"
"Puss och kram till Kungafamiljen!"
"Kuolleille miehille"
"Kaikille"
"I'm gonna have a no-life low-life 'til I get out. Then I get highlife - o-o-oh"

Love,
HKK Birdie