Sain tänään viestin, johon päätin/halusin/minun täytyi vastata jotenkin nasevasti ja ilmaista rivien välistä, että olen ZEN/ZEN/ZEN. Päässä pyöri vain: "Srrrrrrrrrrrrrrrr.... Töööööööööt.... Lalallalallaaa". Yritä siinä sitten olla kypsä ja viestiä rivien välistä jotain.

Juoksin ympäri koulua ja höpötin ihmisille yllättävän paljon. Odotinkin, että joku kysyy lääkityksestäni jotain. "No, eilen söin rusinoita ja ennen nukkumaan menemistä otin kaks 500 milligramman särkkärii. En kyl yhtä aikaa, että niissä oli kyl väliä jotain tunti - ehkä puolitoista" En tiedä yhtään, että mistä tuo sitten tuli.

Kuuntelin tuossa yksi päivä Kentiä ja ihan kuin siinä olisi laulettu: "Vittu Norja! Vitut! Vitun Sven! Vitut!" Anteeksi kiroilu, mutta niin siinä laulettiin! Tai niin minä kuulin sen..

Nyt ollaan muuten tasan puolessa välissä henkilökohtaista vuottani. Puoli vuotta ja puoli vuotta. Outoa.

Hei, ihmiset! Kolme luukkua avattu joulukalenterista! Kolme ihmistä ja ei yhtään kommenttia!? Voin muuten paljastaa, että tulevaisuudessa nähdään lempparinäyttelijöitä x 2, muutama kirjoittaja, fiktiivisiä hahmoja, kuolleita miehiä, yksi yhtye, muusikoita ja kasa minun tulevia avecejani. Jouluaaton luukku on kyllä sen mukainen! Että 21 päivää/luukkua enää siihen! OUJEE!

Olen tässä muutaman päivän ajan jo stressanut joulua. Tiedän itse, että miten haluaisin sen viettää tai itse asiassa minulla on kaksikin vaihtoehtoa. Olen kuitenkin jo tavallaan lupautunut viettämään sen kolmannella tavalla, jota en haluaisi. Sitten on vielä lahjojen ostaminen! Niin ja muutenkin eläminen. Lasken päässäni koko ajan, että riittääkö rahat, riittääkö rahat... Stressi stressi stressi ja PUM! (Kuoli.) Täti laittoi tänään viestin, että joulukuussa täytyisi rentoutua. Näin siis tapahtuu! Huomenna en enää stressaa.

Aloin silloin kerran vain randomisti tehdä listoja, joten nyt kerron vähän taustaa siihen. Luin siis Supernaiivin ja siinä on listoja. Mutta minä olen ennen sitäkin tehnyt listoja! Olen koukussa listoihin! Nytkin kun olen listannut kaikki korttien saajat ja lahjottavat, niin olo on paljon helpompi. Jonain päivänä aikataulutan vielä leipomisen ja siivouksen, niin johan on parempi hengittää. Listojen kautta saa järjestystä elämään ja ajatuksiin.

Sain eilen äikän kokeen (joojoo) ja se essee ei mennyt kovin hyvin SAATIKA se mahtava toinen koe. Shit. Minulla on kaikista aikaisemmista kokeista ysit ja luovasta kymppi, joten onko nyt kiva saada joku seiska tästä kurssista. HÖH! Odotellaan vielä öö neljää muuta koetta. Äikässä oli odotukset, joten heh heh varmaan saan istua uusinnassa niiden kanssa. Ei, en normaalisti angstaa tällaisesta ja ärsyttää jos muut angstaa... MUTTA ÄIKKÄ!! Come on!

Fab Five oli eilen kahvilla sellaiset kevyet 7 tuntia. Kuuntelimme huonoa musiikkia (ihan oikeasti huonoa! oikein etsimällä etsimme huonoja biisejä), käkätimme naapureiden kiusaksi ja söimme vaaleanpunaisia juttuja.

Reilu viikko kampaajareissuun. IIIK! Aion kyllä lyhentää, mutta sen tarkemmin en vielä tiedä. Menisikö melkein poikatukan puolelle? Vaalensin hiuksia taas tänään, joten sellainen lyhyt pörrö näyttäisi nätiltä. APUAA! Hiukset ovat niin osa identiteettiä, etten ikinä voisi elää sellaisilla puoliksi kivoilla hiuksilla. Olin tunnettu yläasteella vaaleista hiuksistani ja nyt olen jälleen oma itseni.

Vaaleista hiuksista tuli mieleen, että miehillä en kelpuuta mitään feikkiä hiusväriä. Eli jos on vaaleahiuksiseksi, niin sitten on vaaleahiuksinen KUNNOLLA. Tummat hiukset, niin sitten on tummat hiukset. Okei, tummiin hiuksiin saa ehkä laittaa vähän raitoja antamaan jotain, mutta muuten ei. Tänään puolestani mietin silmien väriä. Että siniset ja viherät ovat pop, mutta ruskeat ei niin. Poikkeuksia on ehkä kaksi tai kolme. Plus tuo yksi, jonka silmät ovat todella tummansiniset, eli ne näyttää ihan ruskeilta.

Kuuntelin tuossa yksi päivä Kentiä ja ihan kuin siinä olisi laulettu: "Vittu Norja! Vitut! Vitun Sven! Vitut!" Anteeksi kiroilu, mutta niin siinä laulettiin! Tai niin minä kuulin sen..

Kolme kivointa silmien omistajaa per väri (at the moment)
VIHREÄT

- Ville Valo
- Niko Saarela
- Anssi Koivuranta

SINISET

- Kurt Cobain
- McDreamy
- House

RUSKEAT

- Carl Philip
- Ola Salo
- Vince Vauhgn