Mielestäni on ihanaa, että vieraat ovat kotonani kuin omassaan. Turkulainen on yksi tällainen tapaus. Hän siirtelee tavaroita pyytämättä edestäni ja hakee kaapista lusikan. "Mitä mä voin tehdä, mitä mä voin tehdä", hän kysyi istuen pölysellä lattiallani, kun minä tyttönainen pinosin lehtiä takaisin hyllyyn. Hylly oli käännetty pystysuoraan. Hylly, joka on nimetty Fab Fiven mukaan.

Nukuin viime yönä ehkä kuusi tuntia. Sunnuntai-maanantai yöt menee aina samalla lailla. Unettomasti. En ikinä muista mitään yksittäisiä hetkiä unista. Muistan vain välähdyksiä. Ei hajua, että keitä siellä on ollut minun lisäkseni. Ikinä ei ole unetonta yötä minulla, sehän nyt on selvää.

Myyjä mainitsi tänään Blondin. Ei tuntunut missään. Koulussa siihen tyyppiin (ei Myyjään, tuohon toiseen) kuitenkin törmäilee ja silloin laitan kasvoilleni mahdollisimman leveän zen-hymyn ja ryhti suorana kävelen katsomatta siihen suuntaan. Eläköön kuplassaan. Matkustakoon tyttöystävänsä kanssa vaikka Irakiin. Ai niin, juu! Minulle selvisi perjantai-iltana, että Blondi seurustelee. Odotin itseltäni jotain reaktiota, mutta ei tuntunut miltään. Senpä vuoksi hyppelin ympäri asuntoa ja lähdin Madonnat huutaen iPodista leveä virne kasvoilla kohti kauppaa.  Olkaa ylpeitä minusta!

Miettikää sellaista 30x40 kuutiota. Minulla on kolme sellaista täynnä lehtiä. Ja sentään heitin ison ison ison kasan lehtiä roskiin loppukesästä! Enää minulla on viime vuodesta tähän kuuhun Suosikkeja, viime vuodesta tämän vuoden elokuuhun Demi-lehtiä, muutama hassu Cosmo, kymmenen Bestikseltä saatua Gloriaa, Trendi-lehtiä on sitten vähän enemmän ( tai vähemmän v. 2007).

Viesti Bestikselle.

Minä: "Laitoin sitten kämpän uuteen järjestykseen! Seinällä on vaan tyhjä aukko, että siihen vois keksii jonkun julisteen..."
Bestis: "Uuuu! Sut vaan hommaamaan! :)"

Minä: "Toi olis just Cheekin menevä aukko. Missä mun julistekasa on??!!"