Tuo biisi oli muuten viime vuonna Ärrän Myyjän ja minun tunnari ruotsin tunneille. Jos olisitte olleet siellä... Se melu. Niin ja sitten siellä istui yksi, jota kutsumme eräällä lempinimellä. BUHAHAH.

Tänään minun käskettiin taas syödä. Söinhän minä kolmen sentin palan makkaraa, yhden kasvispyörykän ja kaksi ruokalusikallista perunamuusia. Anteeksi nyt vaan, jos ei ole nälkä ja tulee vähemmästäkin ruoasta huono olo. Kuten tässä yritin tehdä itselleni hyvää ruokaa ja houkutella syömään sitä. No, söin vähän. Yritin ainakin.

Terkkari sanoi, että tämä saattaa olla fyysistä(siinä olikin sen naisen fiksut ajatukset). Eräs tuttu, joka istui samassa pöydässä ruokalassa, sanoi tämän ehkä olevan jotain... Kilpirauhanen jotain. KIVA. Nyt epäilen siis aivokasvainta.

Oireet:
- masennus
- ruokahaluttomuus
- koko ajan kauhea väsy
- pyörryttää
- lukuhäröt
- näkee jotkut jutut kahtena
- huono olo
- vatsa kipeä usein
- ei kiinnosta
- ei huvita puhua

Että näin. Ja olen vielä aloittanut vitamiinien syömisen, joidenka pitäisi LISÄTÄ ruokahalua. Mutta tässä meinaa seota, kun miettii kaikkia House- ja Grey-jaksoja, joissa on ollut outoja oireita ja PUMPUMPUM! Ne kuolee. Plus näen jo sieluni silmin jonkun normilääkärin tutkimassa MRI-kuviani.

En edes kehtaa sanoa, mitä ajatuksia masennus tuo päähän liittyen aivokasvaimeen...

Nyt kaikki sitten järjestetään kohtaus Tukihenkilön takia! Hengittelin rauhassa the tunnilla, koska tässä jaksossa ei ole Blondia samassa ryhmässä, MUHAHAHAHAHAHAHA. Joka tapauksessa... Sain viestin:

"Mä oon sen sun miehen kanssa samalla kurssilla... :P"

Siis kaikkihan tietää, että minulla ei ole miestä. Niin ja muuten, lakko on virallisesti ohi, koska... No, se on ohi, mutta lopettaminen jatkuu ja nyt on edetty vaiheeseen "mua ei kiinnosta". Eli ei siis kovin pitkälle. Joka tapauksessa viestittelimme siinä aikamme (mm. aivokasvaimestani) ja törmäsimme pika pikaa käytävällä. Sitten olikin äikän vuoro. Istun siellä Maajussin kanssa ja nauran. Opettaja on tuttu, sillä olen hänen ryhmänsä tutor. "Osa teistä onkin tuttuja, mutta yhtä suuri osa taas vieraita", opettaja alkaa lukea nimilistaa. TUM PUM PUM! "Blondi? Ainiin, sehän ilmoittikin, ettei pääse tälle tunnille... No mutta Birdie on paikalla", opettaja hymyilee ja minä vedän henkistä puukkoa sydämestä irti. Ei taas. Ei taas. Ei taas. Paha kokemus äikän kursseista med Blondi. Eikö tyttö saa olla jaksoakaan ilman vaaleita hiuksia, jotka häiritsee läsnäolollaan?

Varsinkin kun viime yönä oli taas uni.

Terkkari käski syödä hedelmiä (hoi McDreamy, aivokasvaimet paranee sillä!), joten vedän tässä ihan 100% appelsiinimehua. Aikaisemmin kävin ostamassa muutaman koulukirjan ja nopeasti kaupassa. Piti mennä Hulluilemaan, mutta ei pysty. Vatsa kipeä. Väsyttää... Huomenna mennään äidin kanssa yhdessä(!!) koulun jälkeen. Perjantaina on se lääkäri, jossa pitää tapahtua jotain tai minä sekoan lopullisesti.

Tänään kuitenkin satoi vettä, mikä oli kivaa. Tuuli kovaa, mikä ei ollut kivaa. Hameeni meinasi lentää korviin asti. Huomenna menen vasta kymppiin ja sitten (kai) shoppaamaan äidin kanssa (suunnitelmat muuttuu liian usein..). Nauroin tänään äikässä Maajussin kanssa niin, että vatsaan koski jo ennen virallista koskemista. Jääkaapissa on suosikkivissyäni ja yksi vanukas.