Olen nauranut tänään kunnolla. Ihanaa. Huijasin itseni syömään kasvissosekeittoa äsken ja söinkin koko kipollisen! Tiskit ei mahdu enää kunnolla tiskialtaaseen, joten taidan suorittaa Operaatio Tiskaamisen. Sitten voisin yllättää itseni ja ahkeroida läksyt. Ennen tätä pesen kuitenkin kasvot ja levittelen kasvorasvaani...

Tänään piilovattuilin Blondista tämän ollessa kuuloetäisyydellä. Tai siis periaatteessa minä en puhunut hänestä, mutta jos Bestis tai Miranda olisi ollut paikalla kuulemassa juttuni, olisimme vaihtaneet parit katseet.

Kävellessäni kotiin tosikko-minä sanoi ihastuneelle itselleen: "Sä tarttisit jonkun tyypin, joka erottuu merkitsevästi massasta." (Välillä muuten tuntuu ilkeältä "haukkua" Blondia täällä, koska mietin joskus että entä jos se jotenkin sattuisikin lukemaan tätä. Ihan naurettavaa, mutta mikäpä tähän aiheseen liittyen ei olisi.) Kai siinä silti jokin erilaisuus on, koska miksi minä muuten olisin puoli vuotta hyppinyt, pomppinut ja törmäillyt pitkin seiniä. Eiks niin?? Tätä voimmekin pohtia syvästi. Ystäväni oli kirjoittanut hienon ja filosofisen kirjoituksen, joten ehkä minä voin joskus yrittää samaa ja pohtia tilannettani ja motiiveja tähän tilanteeseen.

Olen tosi huono olemaan hiljaisuudessa muiden ihmisten kanssa. Ne ovat juuri sellaisia tilanteita, että suustani lentää joko sammakoita tai tosi latteita fraaseja. Varsinkin jos tietää, ettei voi muuttaa tilannetta mitenkään. Sitä haluaisi hiljaisuuden loppuvan ja ymmärtää ehkä järjelläkin sen syyn ja kunnioittaa toisen hiljaisuutta. Silti sitä istuu siinä ja päässä pyörii juttuja, mutta suusta lentää juttua tyyliin "onpas tänään kylmä". Toisten pään sisälle ei vain pääse ja kaikilla on oma reviiri, jota täytyy kunnioittaa.

Luin muuten tänään, että Tyra Banks on laihduttanut neljä vaatekokoa. Öö, ensinnäkin  täytyy kysyä, että mistä se on laihduttanut? Toisekseen niissä kuvissa miss Banks näyttää nyt siltä kuin kaikki muutkin. Ja kolmannekseen: olen vähän pettynyt. Luulin, että Tyra Banks on ylpeä muodoistaan eikä halua astua samaan muottiin kuin kaikki muut.