Tulin nopeasti kertomaan, että nukuin n. neljä tuntia viime yönä. KI-VA. Nukkuminenhan on tyyliin ainoa asia, joka pitää minut järjissä. Joojoo, yksi yö sinne tai tänne, mutta ei se minulla ole niin. Nukkuminen on parasta elämässä juuri nyt ja jos sekin viedään minulta pois... Ai miten niin pessimisti?

Menin puoli kymmenen sänkyyn. Kuuntelin musiikkia. Puhuin Tädin kanssa vartin, koska Pojat siellä olivat viimein nukkumassa. Kuuntelin musiikkia. Yhdeltätoista laitoin valot ja luin kirjaa. Söin(!!!) leivän. Sammutin valot ja en enää katsonut kelloa. Pyörin, pyörin... Siinä kului varmaan kaksi tuntia. Torkuin ja havahduin kevyestä unesta. Kello oli puoli kolme. Jes. Pyörin taas aikani. Torkahdin ja näin jotain untakin (Satuolento, mielenterveys kiittää). Sitten havahduin kummalliseen ilmiöön. Olin unessa, mutta kuulin pattereiden äänen ihan selkeästi havaiten, että se kuuluu täältä kotoa (tästä maailmasta). Kello oli 5.39. En nukkunut enää siitä eteenpäin.

Makasin puoli seitsemään sängyssä ja kuuntelin surullista musiikkia. Kuuntelen aika surullista musiikkia, tiedättekös?

Mötley Crüella on sellainen kappale, kun Just Another Psycho. Siinä lauletaan: "I'm not ok.. The voices in my head always say, the voices in my head" Nauroin melkein ääneen, koska ajattelin laulavani tuota julkisesti. Vaikka jollekin lääkärille. Sitten se lähettää minut selkeästi suljetulle osastolle, koska minulla on ääniä päässä (todellisuudessa vain laulan!). Kauhea mediahässäkkä siitä tietysti tulee ja Ilta-sanomat uutisoi: "TYTTÖ JOUTUI SULJETULLE OSASTOLLE MÖTLEY CRÜEN VUOKSI!!!" Mötley Crüe tulee Suomeen katsomaan tilannetta ja minä paranen. Koska Nikki Sixx halaa minua ja hän on Jeesus. (Ei ole ja tämmöinen jumala ja jeesus-läppä on mielestäni todella tyhmää, mutta neljän tunnin "unien" jälkeen en voi päälleni ja vitseilleni mitään. Oikeasti minuakaan ei yhtään naurata.)

Muistuttakaa minua, että kirjoitan tämän viikon aikana ajatuksistani koskien avioliittoa. Minä en ehkä muista, koska olen ihan KUK-KUU! Mutta luojan kiitos en juo kahvia, koska sitten joisin sitä koko ajan ja siinäpä meillä olisikin aihetta huolestumiseen. Sekoaisin ihan totaalisesti.