Ennen hienoa kirjoitustani haluan kertoa, että kiljaisin taas reimusta erään kommentoitua blogiani: "sry, random mut, löysin sun blogis tänään ja täytyy sanoa et meni heti seurantaan. Tykkään tosi paljon sun teksteistä =)" Ihanaa, kiitos. <3

Tätinainen kertoi: "Meillä on töissä yks kiinalainen, joka pyys mua syömään lounasta. Olin sillee, et joo mennää vaa, mut mennää ja mennään hei noiden muidenki kaa, sillee porukalla. Sit se oli sillee, et eeeei ku mennää kahestaan"

Tunnistan tuossa samaa meininkiä, kuin omassa elämässäni. Ei minulla ole onneksi ketään sellaista kaveria, joka haluaisi olla vain minun kanssa, että yleensä porukassa liikkuminen on kivutonta. Ainakin silloin tällöin. Yläasteella tilanne oli toisin.

Tätinainen: "Tää Tiina katto mua sano: 'Voi voi voi, miten sun elämäs voi olla tommosta?' Mä olin vähän, että anteeks??!!!"

Jep, aina löytyy niitä, jotka tietää paremmin ja eivät näe virheitä itsessään. Sain juuri viestin Mirandalta, joka oli suuttunut kavereilleen ja on nyt nälissään, koska vain luuserit syö yksin. Eilen sain kommentin, että vieläkö mä sen ja sen perään haikailen ja sama ihminen oli todella möksis, ettei häntä oltu kutsuttu hengaamaan poikaystävänsä ja heidän yhteisen kaverin luo. Onko se me naiset, vai mitä?

Tätinainen: "Me oltiin jo päästy Laurin kaa koulutuksesta, mutta Minna ja muut oli vielä toisessa koulutuksessa. Ne teki jotain ryhmätyötä ja me mentiin siihen ovensuuhun irvistelemään. Minna sano meille: 'Haistakaa kuulkaa nyt vittu! Mä niin kostan tän teille!'"

Ei ole montaa viikkoa, kun Maajussi tuli psykan luokan ikkunaan koputtelemaan ja vilkuttamaan minulle. Ainoa vaan, että koko luokka kääntyi katsomaan. Ärrän Myyjä puolestaan oli datamassa jokin aika sitten ja me istuimme Maajussin ja Tupla-Ceen kanssa läheisellä penkillä ja dubbasimme Myyjän ajatuksia. "Rakas...." Nauroimme ihan vääränä. Myyjä katsoi välillä meihin, tiesi kelle me nauramme. Paras keskustelu on kuitenkin tämä ja se kertoo meidän välisestä huumorista niin paljon:
Myyjä: "Mua ahdistaa noi muovipussit! Ku niitä ei voi kierrättää!"
Maajussi: "Pussi päähän, pussi päähän!"
Minä: "Sit me viimein kehdattais kulkee sun kaa julkisesti!"
Myyjä: "Emmä voi, ku sit mun uus hiuslook ei näy.."

Tätinainen: "Siis mä oon nyt ihan, et mitäää ku tää mun (mies)kaveri pyys mun toista (nais)kaveria ulos, mut tää mun naiskaveri sanoo, et mieskaveri on kyl ihan selkeesti ihastunu muhun ja mä oon, et whaaaat. Kuitenki se tietää niin selkeesti, et mä oon Setämiehen kaa! Mut nyt tää mieskaveri koko ajan soittelee ja facebookaa ja kaikkee. Mä oon ihan nyt, että mitä helvettiä! Ja ku tää mieskaveri ei kysele mitää tästä naiskaverista, et hihihihihi, mistä se tykkää tms.! Se vaan kyselee mun kuulumisia!!"

Ystäväni seurustelee, mutta hänellä oli jonkinmoinen kriisi exään liittyen.
Toinen ystäväni seurustelee ja tämän poikaystävä ei tule toimeen hänen kavereidensa kanssa ja molemmat puhuu paskaa toisistaan ystävälleni.
Yksi ystäväni on kaveria exänsä kanssa (ystävä jätti kundin toisen takia, kai) ja flirttaa ajoittain tälle, mutta yrittää samalla iskeä ihan uutta miestä ja tämä exä on selkeesti mustasukkanen, vaikka itse seurusteleekin jo ainakin toista vuotta.
Ystäväni on ihastunut tyyppiin, joka on vanhempi. Molemmat tykkää toisistaan, mutta ikäero on ongelma kundille ja siksi he eivät voi olla yhdessä.
Ystäväni ei ole kiinnostunut kestään.
Toinen ystäväni on ihastunut (ikäiseensä, mutta luokalle jääneeseen) pikkusiskonsa luokkakaveriin, muttei ole kertonut tästä kenellekään.
Eräs ystävä seurustelee exänsä kaverin kanssa ja on silti kaveria exän kanssa. He kaikki kolme ovat kavereita keskenään ja hengaavat isossa porukassa.

Tätinainen: "Niin, että tiedät mitä on tulossa. Samat tilanteet jatkuu vaan.."
Minä: "Että se kehitys oli nyt tässä?"
Tätinainen: "Joo-o."
Minä: "Voi ku kiva..."
Tätinainen: "Älä!"
Minä: "... Oi, kato!"
Tätinainen: "Joo, toi on kyl niin ihana toi laulaja..."


Ikäeroa on 16 vuotta, jos joku miettii.