Miten minä käytän sairaslomapäiväni eräänä kylmänä(?) maanantaina?

- Heräilen aamulla ja vastaan Mirandan viestiin. Jostain syystä siltä naiselta on aina tullut viesti, kun herään.
- Päätän, että en todellakaan herää vielä kello puoli yhdeksän ja suljen silmät. Alan miettiä, että kuka hankkii minulle ruokaa.
- Nostan iPodin kylmältä lattialta ja alan kuuntelemaan musiikkia.
- Sitten mieli tekee corn flakes-muroja. Haen niitä ja luen eilisen Hesarin.
- Torkahdan puoleksi tunniksi. Mirandakin sanoo, että se on tosi jees.
- Äiti lupaa käydä kaupassa. Puhun äidin kanssa muutenkin neljä kertaa päivän aikana ja yksi niistä puheluista on puhdasta sääliä. Minua kohtaan. Surullista.

- Istun pöydän ääressä dataamassa. Saan tekstareita ja vastaan niihin.
- Suljen netin, irroitan Mokkulan.
- Laitan Mokkulan kiinni, aukaisen netin.
- Roikun liikaa ja koko ajan Facebookissa. Onneksi offlinessa.
- Alan järjestää musiikkitiedostoja. Loppujen lopuksi poistan kaikki tiedostot iTunesista ja lataan ne uudelleen. Siinä menee kauan.
- Kuuntelen Voicea ja yäk Vappu Pimiää. Löydän pari hyvää biisiä.
- Surffailen syntymäkaupunkini nettisivuilla ja katson esittelyvideon vanhasta koulustani. Suunnittelen hetken muuttamista sinne opiskelemaan jotain lukion jälkeen.
- Jätän koneen asentamaan biisejä iTunesiin ja menen makaamaan sänkyyn.
- Nousen ja lisään pari biisiä iPodiin. Suljen koneen.
- Menen peittojen alle kuuntelemaan musiikkia. On kylmä.
- Join liikaa mehua ja tulee huono olo. Juoksen vessassa valehtelematta neljä kertaa puolen tunnin sisään aina kauhea pissahätä päällä.

- Puen mustan legginsit päälle, laitan punaisen hupparin ja siitä hupun päähän. Villasukat ovat myös punaiset, olen todella stylishhh.
- Nousen lukemaan kirjaa, jossa puhutaan tuttua murretta. Ymmärrän kaiken ja minua naurattaa.
- Pitää lähettää opettajille viestiä, että olen yhä kipeänä. Hissanmaikka, ruotsinmaikka ja ryhmänohjaaja. Jokaiselle oma viesti.
- Alan nauraa hulluna, koska kirjoitan peeässät ja lähetän terkut ruotsinmaikan viestiin. Poistan ne pari lausetta kuitenkin, mutta nauran kuin hullu. Kuume alkaa nousta?
- Aukaisen Facebookin. Päivitys joltain, mutta en ymmärrä sitä. Ja ahaa, herra on myös näitä offline-ihmisiä.
- Joku meitä yhdistää siis! Koulu, maa, kieli, muutama sama kurssi, syntymävuosi, hiusten väri, ehkä yksi bändi - ja haa, offlineilu Facebookissa! MATCH MADE IN HEAVEN!
- Tunnen itseni sarkastiseksi ja erittäin hauskaksi.

- Makaan hetken lattialla, kolautan pääni. Tämän muovimaton alla on varmaan betonia.
- Muistan taas, miksi Facebook on kiva. Sieltä löytää vanhoja kavereita.
- Mutta ou nou, nyt kaikki saa tietää, että olen sieltä! Shit.
- "Mikset sä vois puhuu sellasta kieltä, mitä mä ymmärrän? Ku emmä tajunnu tota!"
- Annan Bestiksen luulla, että olen kuollut.
- Miksi menisin nukkumaan? Miksi söisin? Miksi olisin syömättä? Miksi juon mehua? Entä jos sammutan puhelimen? HAHAHAHAHAHHA (<- psykonauru)
- Äiti pyysi minua Lahteen hakemaan jotain autoa. Ööö, olen kipeä. "No jos sulla on parempi olo huomenna ja huvittaa lähteä."
- En ole lukenut yhteiskuntaoppia, psykaa, hissaa... En ole tehnyt ruotsin läksyjä tai hissan läksyjä. HUONO IHMINEN!!!!!!!! Täällä sitä vaan maataan... eikun istutaan ja luetaan Anna-Leena Härköstä, niiin.
- Juon mehua. Liikaa.
- Alan kirjoittaa tätä ja minulla on huppu edelleen päässä.
- Lämpöä 37,3. Se sitten ei päätä laskea kokonaan.
- Ei mua kukaan tartte, mä meen pissalle ja nukkumaan!!!!!
- Päätän laittaa kirjoituksen otsikoksi Metallicaa, mutta ei näistä nimistä ota Erkkikään selvää. Keksin samassa huonon Erkki-vitsin, mutta nauran silti.
- Lopetan ja menen nukkumaan.

P.S. Sille yhdelle, joka tarjosi miestään. Ihmiskauppa on laitonta ja tulisit kuitenkin kaipaamaan sitä! Hahhhah, että oon kipeänäkin tosi hauska.