Tyttö istuu kohtuullisen mukavalla nojatuolilla ja katsoo ikkunasta ulos. Siellä paistaa aurinko ja taivas on pitkästä aikaa sininen. Tyttöä viistosti vastapäätä istuu nainen, noin 55-vuotias. Kumpikin hymyilee hieman.

Tyttö: "Niin.. Emmä tiiä."
Nainen: "Mutta johonkin sä oot kiinnittänyt huomios."
Tyttö: "Niin, totta kai... Emmä vaan tiiä. Tää on niin tyhmää! Ihastuminen on niin tyhmää! Ja silti niin kivaa..."
Nainen: "Voidaan ensi kerralla sitten pohtia sitä, että mihin sä oot ihastunu siinä pojassa."
Tyttö: "Joo, hahhahah, joo.."
Nainen: "Nyt ei kätellä.. Hei hei."
Tyttö: "Heippa. Hehheh."

Niinpä minä sitten kävelin asemalla leveästi hymyillen ja metrossa repesin Mirandan viestille, jossa minua kutsuttiin surulliseksi. ENKÄ OLE! Eikös se ole hyvä, että haen apua?

Eilen oli ihana päivä. Tätinainen ja Setämies ovat vain maailman ihanimpia ihmisiä ja saavat minut aina nauramaan. Plus tietysti erään norjalaisen maailmanmestaruus... Sillä on muuten ruma tyttöystävä. Kauhea luuviulu. Hyi.

Olen oven takana. Soitan ovikelloa. Menee hetki.
Setämies: "Moi. Sieltä sitä sitten tullaan!"
Minä: "Moi, joo. Tulin nyt."
Setämies: "Mä oon miettiny, että missä se ipana on.. Kyl jotkut kotiintuloajat täytyy hei sopia.."
Minä: "Heh, no anteeks.." *heittää kengät pois ja kävelee olohuoneen puolelle, missä Tätinainen istuu koneella ja Setämies palaa nojatuoliin*
Tätinainen: "Joo kuule, Setämies on ollut ihan huolissaan täällä, hehe"
Minä: "No voi ei, anteeks! Mähän oonkin... 6 minuuttii etuajassa."
*kaikki nauraa*

Tuossa vain yksi juttu, jolle kaikki nauroimme. He ovat ihania ihmisiä. Sain Tätinaisen huolestumaan kertoessani "paniikkikohtauksesta". Pitää kuulemma soittaa HETI ja possunuhan menen sitten heille sairastamaan. <3

Avasin koneen aamulla. PUM! Kuva. Että viikonlopun hyvä "en ajattele Blondia hahahahahaaaaa on kivaaaaaaa"-juttu loppui klo 6.49 maanantai-aamuna. Niin ja koulussa törmäiltiin pari kertaa. Sain muuten Tukihenkilön nauramaan kun näytin viiiiiiimein, että kuka on Blondi. Mutta miksi hän nauroi niin makeasti? Onko mulla OIKEASTI noin huono miesmaku?!

Palaa hermo Ärrän myyjän ja Maajussin kanssa. "Lauantaina dokasin, hehehe",  "Mennäänks välkällä röökille?" En sitten tule teidän hautajaisiin. Viime vuonna oli ihan jees kun Maajussi oli se doku ja keuhkosyöpääjä, mutta nyt kumpikin polttaa ja juo. Plus sitten vielä Maajussin poikaystävä, mutta joka tapauksessa. Mielummin menen selittämään outoja juttujani Tukihenkilölle kun kuuntelemaan jotain darra- ja juomisjuttuja. EVVK, elämässä on muutakin. Olen niiiiiiiiin varma, että kohta lentää kysymys: "Mikä sua vaivaa?" Ei vaan kiinnosta seistä kattomassa kun te poltatte ja puhutte viskistä.

Tekstasin vähän aikaa Bestiksen kanssa ja meseilin myöhemmin. Ei ole edelleenkään ikävä.

Eilen nauroin kauheasti, nukuin liian vähän, ärsyynnyin kavereista, olin nukahtaa psykan tunnille ja sitten nauroin psyk.polilla ja sen jälkeen. Asemalla oli mainos: "HÄN TIETÄÄ SALAISUUTESI!" Olin, että oh shit, toivottavasti ei kerro muille, heheh. Sitten näinkin Itiksen kirjaston ex-Pertsan, joka asensi jotain kaiuttimia keskelle Asematunnelia. Että mitä hittoa?! Aluksi katsoin, että se on vaihtanut alaa ja siirtynyt vartijaksi.. Sitten sen edessä oli tuoleja ja niillä istui pari mummoa. Mitä vadelmajukurttia?!

NAURATTAA! IHANAA!!!!

Loppuun runo, jonka kirjotin aika lailla vuosi sitten..

Paiskaan puhelimen seinään
Revin kirjan ja heittelen sivut pitkin lattiaa
Lyön hidasta mummoa laukulla
Olen irtonainen, valmiina lentoon

Itken nähdessäni InterCity-junan
Nauran pimeässä vessassa keskellä yötä
Juoksen pitkän kadun päähän
Olen yksin, valmiina löydettäväksi

Makaan lattialla tunnottomana
Laulan täyttä kurkkua englanniksi
Juon teetä ahdistukseeni
Olen ilmassa, valmiina sukellukseen