Tänään se alkoi. Koulu. Ja päivä meni telttamaisessa t-paidassa, jossa oli mm. koulun logo, oma nimeni ja koulun nimi. Hehkeää. Eilen itkin (no, en oikeasti) illalla kavereille sitä, että se paita on aivan kauhea, sen kanssa ei voi laittaa mitään muuta kuin farkut ja ne ahdistaa. Mutta keskiviikkona (huomenna), ihmiset... Meikäläinen laittaa päällensä legginsit ja juuri ne vaatteet, jotka ovat tällä hetkellä omantyyliset. Toivon aurinkoa, koska aurinkolasit sopisivat lookiin erittäin hyvin.

Yli kahteen kuukauteen en nähnyt Blondia. Kuukauden aikana olen ajatellut ihan liikaa.
Tänään näin hänen sivuprofiilinsa ja takaprofiilinsa. Ensin näin hänen bestiksensä (Bestman), joka istui infossa sopivasti rivin reunalla. Sitten näin haukottelevan hahmon parin penkin päässä Bestmanistä. Kellään ei ole tuollaista nenää, ajattelin, ei kellään muulla.
Minulla on joku juttu neniin, myönnnetään. Ne häiritsevät usein minua ja yksinkertaista (HAHAHAHAHAHHAHAHA) elämääni. Johtuu varmaan omasta nenäkriisistäni. Nenässäni on tyhmä mäki tai joku... Joskus silloin sanoin ystäville, että minun täytyy hommata lapsilleni suoranenäinen mies. Jotta lapseni saisivat suoran nenän.
Joka tapauksessa... Alunperin joskus kauan sitten historian kurssilla ja ruotsin kurssilla näin Blondin ensimmäisiä kertoja ja minua häiritsi (melkein enemmän kuin Bestmanin oikea nimi) jokin hänen olemuksessaan.. Jokin pieni juttu. Sitten tajusin, hahaa! NENÄ! Se on aavistuksen ylöspäin, joten Blondi näyttää (ainakin sivusta) vähän ylimieliseltä. Plus hän on Blondi, joten en siksikään ollut kovin hurraa-jee-jee hänen vuokseen. Kunnes tuli se yksi uni. Ja sitten se yksi kurssi. Hitto.

Miten olen muka ollut vasta viikon lakossa? On tässä ollut jo yksi ikuisuus tätä.... tätä tyhmää lakkoa. Minkä itse asetin itselleni, mutta ihan syystä. Ja voiko edes olla mahdollista, että... OH MY GOD! Tasan puoli vuotta SIITÄ unesta! Ja näin sitä juhlistetaan, höpistään Blondin nenästä Vuodatuksessa. Niin no, söin minä äsken suklaata. Ja katsoin romanttisen komedian nimeltä Reality Bites, mutta siinäpä juhlallisuudet olikin. Ihan hyvä, koska lakko pitää.

Surullista. Ihan hemmetin surullista.

.Minä: "Mulle iski idea."
Bestis: "Kerro."
Minä: "Vähäks alan flirttaamaan ihan kybällä Bestmanille! Mut ainoo vaan, et se näyttää apinalta. Ja Ärrän myyjä ei tykkäis, koska sen mielestä se on ihan söötti. Ja en tykkää sen etunimestä. Ja se on tummahiuksinen."
Bestis: "Mitä jos pysyisit siinä Blondissa?"
Minä: "Emmä. Oon lakossa."

Ihanan harmaa päivä! Saa vain olla ja löhötä. Ajatella tyhmiä, tuunata kalenteria... AAAAH. Minä tykkään.

Ajattelin mennä lämpimään suihkuun, koska täällä siellä saa olla ihan kuinka kauan vaan ja siitä saa jopa kuuman suihkun. Vantaalla oli vähän tyhmää se, että usein vesi oli vain noin kädenlämpöistä kun meni illalla suihkuttelemaan. Liian pieni vesivaraaja? Joka tapauksessa, kerrostalon ihanuudet ja kiinteä vesimaksu, babe!

Isäni vaimo opiskelee lähihoitajaksi työn ohella. Sitä ei viitsi ihan sanoa suoraan, mutta minusta on hienoa, että tuon ikäiset (ensi vuonna viisikymmentä) opiskelee vielä uutta ammattia! Todella ihanaa!

Ainiin, ne syyslupaukset. Sattui pieni vesivahinko ja ne tuhoutuivat... Lupaan tehdä viisi uutta (vanhoja taisi olla kymmenen tai jotain) ja lisätä ne ENSI KERRALLA. Olette varmaan jo ihan iik, että mitäs tuo aikoo lupailla. Hahhah.

Ei luoja. Melkein lähtisin juoksemaan, ellei jalkani olisi rätti poikki eilisestä rääkistä. Ja ellei väsyttäisi. Ja ellen olisi luvannut sitä suihkua itselleni... Elämäni on yksi suuri "ellei".