Aivastus vain kaikille.

Kuume alkaa nousemaan ja neidillä ei ole mitään asiaa huomenna kouluun. Hip hei ja kauhea hedari. Miksi minulla muuten on aina kauhean huono omatunto siitä, että olen kipeä? Okei, Turkulainen muuttaa tänään ja minun piti käydä katsomassa häntä, mutta olen kipeä. Muuten minulla ei ole mitään velvollisuuksia, joiden vuoksi kannattaisi itkeä. Mikä ongelma?! Sitä paitsi, jos rehellisiä ollaan.. Pidän flunssasta. Tai en siis sillä tavalla, että jeejee olen kipeä. Pidän vain. Ääneni kuulostaa hauskalta, saa nukkua päiväunia ja kaikkea sellaista. Plus se hetki, kun on terve ja jälleen koulussa. Tiedätte kyllä. Ja juu, olen outo.

Illalla lämpö oli kolmessakymmenessäseitsemässä. Olo oli outo ja nukkumaan menin ennen kymmentä. Heräsin useasti yöllä ja aamulla, mutta nousin vasta yhdeltätoista. Kuumetta oli 37.6. Jes.
Istun nyt pimeässä asunnossani. Verhot kiinni ja ikkunan edessä on vielä se fiksuuteni osoitus; musta lakana pimennysverhona. Aukaisin vartti sitten ikkunan, joten sieltä vähän tulee ilmaa ja valoa. Nenäliinoja lojuu lattialla. Vieressäni on 1,5 litran Jaffa-pullo täynnä mehua. Ja pieni vesipullo. Sunnuntain Hesari lojuu lattialla odottaen lukijaa. Puhelimen pieni valo vilkkuu ikkunalaudalla, sen vieressä on kuumemittari ja iPod. Sekä bussiaikataulu. En muista, että miksi.

Suurimmat kysymykset ovat.... Huomenna on psyk.poli, perunko sen? Keskiviikkona on lääkäri, pääsenkö sinne? Torstaina ykkösten retkipäivä, pääsenko SINNE?

Tee ei maistu, vaikka täällä sitä käskettiin juomaan .Juon vain tuota mehua. Kaakao voisi toimia, jossain vaiheessa... Pakkasessa on ranskiksia ja patonki. Mitä kipeänä olisi hyvä syödä? Puuroa? Tai niitä hiilihydraatteja, joita kahmin silloin tervehdyttyäni vatsataudista? HMM. Toisaalta ruoka ei maistu yhtään, koska se ei MAISTU. On tämä jännää.

Että minä meinasin hermostua eilen ja alkaa piilovittuilemaan. Vanha työkaverini reagoi Facebook-statuksiini aina painamalla sitä v*tun "tykkää"-nappulaa! Saatana kun joka kerta on statuksessa, että Se Sekanen tykkää tästä! Haistaisi nyt! Plus että eilen ilmoitin olevani kipeä ja tämä tykkää siitä. Haista....

Nyt alan taas leffailemaan. Ensin ehkä kaakaota, mutta kuitenkin. Pysytään hengissä.