Hyvää iltaa. Olen herännyt kello 16.00 ja nukkunut sitä ennen sellaiset ... 9,5 tuntia (?!). Ennen nukahtamista olimme bi-lettäneet yhdeksästä asti Ellun kanssa. Olimme nauraneet ihan kauheasti, hakkuneet miehiä, surffailleet netissä, kuunnelleet musaa, katsoneet Kumman kaata, nauraneet ja juosseet vessassa. Hyvä kun juo teetä, litran vissyä ja sitten nauttii sidukkaa... Oli ihan huippihauskaa! Nauroimme jollekin jutulle ihan kauheasti... Sitten minun oli pakko mennä vessaan, että en pissaisi housuun. Juttu? Mikä? En muista. Pete Parkkonen? HYKSin syöpäosasto? Norja?

Aamulla ja päivällä näin todella hauskoja unia. Oli mukava herätä.
Neljä unta.
Neljä miestä.
Neljä parisuhdetta.

1. Suhde Kurt Cobainin kanssa oli ahdistava, koska mies oli niin angstinen ja minä en voinut pelastaa häntä. Seikkailimme jonkun talon rapussa. Hän oli tyttärensä kanssa hississä ja minä juoksin rappusia.

2. Blondin kanssa syömässä "söpösti" koulun ruokalassa. Ainoa vaan, että Blondi oli tummahiuksinen ja koulun ruokala olikin yläasteeni ruokala. Oli aika hassua. En muista, että mitä syötiin, mutta kuitenkin.

OLEN LAKOSSA.

3. Duudsonien Jukan kanssa retkellä keskellä peltoa. Ruutuliina ja Jukalla ruutupaita. Aurinko oli laskemassa ja niin. Yllättävä kokemus. Ehkä Jukka yrittää täydentää blondien miesten vajaustani? Ihana ajatus, mutta...

4. Kim Herold ja minä. Aivan ihanaa! Kim tiskasi minulle ja me puhuimme perheistä. Senkin mummo oli ihan kauhea sille. Perheenikin tykkäsi Kimistä, joka halaili minua siinä välillä tiskaillessaan. Tätini kanssa keskusteltiin unen viime hetkillä siitä, että mahtavaa kun olen löytänyt miehen, joka ymmärtää mummatilannettani. Ainoa miinus tädin mielestä oli se, että Kim ei syö tarpeeksi. Hah.

Heräsin ja hymyilin unille. Ellu tuhisi lattialla ja kaivoin tyynyn alta iPodin. Kello oli 15.57. OHO.

Nyt olen ihan Kim Herold-taivaassa. Ihan mukava paikka viettää nämä muutamat tunnit, jotka tänään olen hereillä. Hehheh.

Mieleni tekee suklaata, mutta kaupat on ollut kiinni jo hyvän aikaa. Söin siis äsken keitettyä pastaa ja Saarioisten tonnikalasalaattia. Jääkaapissa on muuten Jaffaa.

Bestis kuvitteli, että sydänvammani johtuu rakastumisestani. "Keheen sä oot nyt menny rakastumaan?!!", se kysyi. En minä rakastu.

Olen kuulemma ilkeä, Ellu sanoi kun kerroin jälleen piikikkään vitsin Blondista. "Mä tiedän. Sen takia mä käyn psyk.polilla, että oppisin näyttämään tunteeni, enkä kanavoimaan esim. tuskaani huonoihin vitseihin."

"No mut.. Sitä sattuu."
"Niin sattuu! ... Kaikille!"
- Kumman kaa