Istun nyt asuntoni lattialla. Jalassani talvella saamani tossut, koska jalkojani paleltaa todella helposti. Ihmiset, villasukkiakin voi käyttää kesällä! Ne eivät ole niin kuumat kun voisi ajatella. Ne ikään kuin pitää jalat sitten viileinä. Tai sitten olen vain epänormaali...

Yö meni kummipojan kanssa hienosti. Heräsimme kahdeksalta ja hyvin meni se aamupäiväkin.
Nukahtaessani aamuyöllä tajusin, että minusta oikeasti on tähän. Pystyn pitämään lapsen hengissä ja onnellisena. Sitten keksin HIENON tulevaisuuden itselleni.

Hommaan todella todella vanhan miehen, joka on ehkä rikas ja omistaa(?) jo lapsia, sellaisia minun ikäisiä ja vähän nuorempia. (Todella todella vanhalla en nyt tarkoita mitään seniiliä kahdekasankymppistä vaan esim. viriiliä kuuskymppistä. Olen itse kuitenkin tällä hetkellä vielä alaikäinen, joten suunnitelman toteutumiseen menee vuosi tai pari.) Sitten isken vanhuksen ja samalla minusta tulee hänen lastenlastensa kummitäti, koska meitsi on paras. Elämme erikoista elämää, mutta meillä on hauskaa. Hän tekee töitään ja minä "kirjoitan" jii än ee. Jos vastaan tulee kuumia parikymppisiä miehiä (minun ikäsiäni), niin isken ne yöksi tai pariksi, mutta sepäs siinä. Joskus se minun rakas mies kuolee ja TOTTA KAI minä olen sitten sureva leski. En minä minkään idiootti-vanhus-rumiluksen kanssa ala mitään. Sitten elelen isossa talossa leskikirjailijana. Nyyyh.

Miksi tällainen idea? Kuitenkin nykyaikana on ideana, että perustetaan perhe. Jossain vaiheessa. Kunditkin miettii tätä ja on varmaan aika outoa jos nainen (minä) pamauttaa, että mulle sit kelpaa vaan noi kummilapset. Vanhempi mies ei enää jaksaisi mitään vaipparundia, joten that's my solution!

Piittaa... En olekaan käyttänyt sitä sanaa aikoihin. "Kyllä mä piittaan". Täytyykin ruveta käyttämään tuota, ihan vain vitsinä. "Kyllä mä piittaan, että millanen jöö täällä on! Otaks ropsua?"
Tuo sana 'piitata' tuli mieleeni kun katsoin erästä elokuvaa. Se luonnollisesti kertoi Pohjanmaasta. Tai miehistä, jotka asuivat siellä. Kun katsoo tuollaisia elokuvia muistaa, että juu tuollaista siellä on. Ihmiset on rehellisiä ja sellaisia... Pohjalaisia.

Olo on kuin kipeällä. On jotenkin pöpperöinen olo silmissä ja väsyttää kauheasti. Ajattelin mennä tunnin... puolentoista sisällä nukkumaan. Ostin pimennysverhonkin, joten kaikki on mahdollista.

Lempikappaleeni live version popitus jatkuu. Eilen sitä oli kuunneltu noi 19 000 kertaa, nyt 20100 kertaa. Minä varmaan olen tehnyt ne lisäävät 11 000 kertaa tuohon, heh. Yleensä en pidä kappaleiden live vedoista, koska ne ovat niin erilaisia studioversioista. Tämä on tehty... Hmm. Se vain on niin hyvä.

Totesin aamulla Kakkosen potkiessa päätäni unissaan, että on ihana nukkua yksin. Plus tämä (sitoutumiskammo??) avioliiton vastustus ja ei-lapsia-homma... Minusta tulisi ihan täydellinen vaimo.... SIIS tyttöystävä jollekin muusikolle! Kaipaan helvetisti omaa tilaa ja olen cool. Joten kaikki basistit, give me a call!

Viimeksi kun Tekstailija soitti haukuin hänelle olutta, perheitä, Metallicaa, hänen asuinpaikkaansa ja kaikkea muuta... Olin vittuuntunut äitiin silloin, joten purin sen häneen. Ei siinä mitään, hän lopetteli puhelun nopeammin kuin yleenä ja olin helpottunut. Eikö se jo tajua?

Ei pyhä isä. Nyt pompin pari kertaa Rammsteinit ja sitten parit lempparibiisit ja sitten suihkuun ja off to bed.