Olen varmaan joskus maininnut, että inhoan aika listaa erilaisia naisia. Ja syynä on monen kanssa väärä miesmaku. MINUN miesmaku. Tänään luin, että yksi mieheni olisi mahdollisesti ottamassa avioeroa. Mitä minä tähän? Pysyn tyynenä, mutta totta kai iloitsen jos mies ja tämän vaimo tekevät oikean ratkaisun (sen avioeron).

Yhden naisen nimi kääntyy todella helpoin väännöin hienoksi. Kutsun naista siis nimellä Asshole. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan. Sitten hän meni naimisiin erään miehen  kanssa ja sai vauvan, jolla on tyhmä nimi. Tänään luin Assholen ihkutusta miehestään ja olin mielestäni todella kypsä. Ei mitään hätää. Ei väkivaltaisia ajatuksia, kaikki hyvin. Voin puhua vakavalla ja normaalilla äänensävyllä tästä ihanasta Hollywood-perheestä. Minun passiivinen ärsytys näkyy tuon naisen kutsumanimessä ja siinä, että olen eräässä suorasanaisessa ryhmässä jäsenenä Facebookissa. Olen ylpeä kypsyydestäni.

Syön nykyään ihan kauheasti. Hyvä juttu tässä on se, että syön ananasta, persikkaa, omenaa, leipää.... Jukurttia, mysliä, muroja... Tuollaista pientä. Nytkin ajattelen kurkkua ja omenoita jääkaapissani. Ja jäätee! Ah, suosikkini. Mehun korvike. Sitä on mennyt melkein kuusi tölkkiä kahdessa viikossa.

Eipä muuta. Huomenna tapaan vanhaa-vanhaa ystävääni. Ajalta ennen Helsinkiä. Tavattu kunnolla viimeksi juuri kun eurot oli vaihtunut... JÄNNITTÄVÄÄ. Huomenna also toinen ystävä tulossa yöksi. Suunnitelmana Tom Hanks-putki ja allekirjoittanut leikkii Martha Stewartia. (Googlatkaa jos ette tiedä!!! Ajattelin pyytää, että pääsen sen lapsenlapseksi.) Lauantaina on luvassa lihabullabrunssi ja sunnuntaina rento sunnuntai-ruokailu Alppiharjussa. Ah, elämä on kivaa juuri nyt.