Miksi kaikki asiat minun elämässäni liittyy toisiinsa?

Miksi ajatukseni pyörivät muutaman kuukauden välein samoja ratoja?

Enkö minä vain ikinä opi, että itsensä kiusaaminen ei kannata?

Mitä minusta tulee isona?

Milloin minulle vapautuu asunto?

Mitä minulta odotetaan täällä kotona?

Mitä ihmiset ajattelee minusta?

Mitä ystäväni ajattelevat minusta?

Miksi äiti puhuu välillä siitä yhdestä tyypistä minulle?

Miksi minä en pääse eroon siitä tyypistä, josta äiti minulle puhuu?

Miksi minä odotan näkeväni mahdollisesti kesällä sen yhden tyypin, vaikka tiedän ettei siinä sitten hyvin kävisi?

Milloin minä menen Kuopioon?

Missä minä olen vuoden kuluttua?

Missä minä olen kymmenen vuoden kuluttua?

Miksi minä en elänyt 1980-luvulla?

Miksi niin moni ihana on niin kamalan vanha?

Miksi Jim Morrison on kuollut?

Miksi Elvis on kuollut?

Miksi Heath Ledger on kuollut?

Miksi enoni kuoli vuotta ennen syntymääni?

Miksi mumma inhoaa minua?

Lukeekohan tätä kukaan?

Pitäisiköhän minun mennä?

Miksi minä kirjoitan, vaikka kukaan ei ehkä lue tätä?

Miksi elämässä on niin helvetisti kysymyksiä?